| by Kenneth Chase | 100 comments

The Try Guys’ Surprise Office Makeover


(all speaking over one another) – [Ned] I’m so excited, I’m so excited! – [Try Guys] Okay, one, two, three. Move that bus! Oh! (upbeat rock music) (upbeat eclectic music) Hello! – [Eugene] Welcome. – Happy makeover day! (Try Guys cheering) – [Eugene] Come on in. – Hi I’m Ariel, I’m an interior designer. I’m also Ned’s wife, and I’m going to makeover
the Try Guys office. I brought my tools. – [Ned] Oh thank you,
we don’t have any tools. – No, I know.
– We got four of them. – So it feels really weird
making over the guys office because it used to be Ned and my house. We left behind the
furniture we didn’t want, kind of the rejects, and
they sort of just decided that that was their
furniture now for the office. This is your office now,
how are you liking it? – It looks terrible. (laughing) – Initial impressions? Um, garbage. It’s smelly, it’s cramped. – When I come into the
office every morning I just get this feeling of, oh boy. – This apartment is like the fourth child, just only wearing hand-me-downs. – No one should have to work
from an old kitchen table, or an old ratty couch. – I think the best way to describe it is as if a company was in college. (chuckles) – These four guys are very close friends and they are doing awesome awesome stuff. The work they are
putting into this company should be reflected in
the space they work in. Okay so talk to me about
the vibe that you want. – We need space for now and room to grow. – This looks professional
but also looks like the guys. Like Keith, personal
but looks fucking great. – Yeah, I would love this
place to remind me of me. (laughs) – So what’s your plan for this space? – Well it looks completely
different now that there’s no stuff in here. It also looks like a shit hole. – Okay, your words are hurtful. – First thing we’re gonna do is we are gonna paint the whole house. This space should be fun,
it should be professional. You should walk in and
think this is awesome. – I’m very big on function over fashion. – What would make me happy is just color. I hate how bland and white this room is. – Yeah, bare walls are no fun. – I can’t be the only one
imagining bear walls now, right? Like rawr. – I thought you meant bare walls, like no clothing, just a bunch of butts. – Oh. – I can see how we’d be
difficult as clients. – We have a big colorful rug, we’re going to be adding a small
couch to that front space. One side of the office is
gonna be primarily desks. I’m gonna try and create
three different spaces; two for shooting, we’ll
have two chairs in a corner so that will be a completely
separate shooting space. We’re gonna have a viewing
space in there as well. And this is going to
be one big accent wall. (guys cheering) Ned is in charge of that accent wall. – Hey! – Art is tricky when you’re working in shooting spaces because
things are copyrighted, so we’re gonna make our own art. We’re gonna be putting a
big Try Guys text thing right here, and a neon sign. I’m gonna be giving the
guys one DIY project to do. Zach and Keith, you are in
charge of the neon sign. – Oh! – Mistake. (laughs) – I think it’s gonna look great, but it really will be
what the guys make it. – So Ned’s in charge of the accent wall? – What are you in charge of? – I wore jorts for you. – Yeah those are really good jorts. So Eugene you are in charge
of this entire accent wall. – Wow. – This wall was inspired by a turtleneck that you wear sometimes. – [Eugene] Which turtleneck? – [Ariel] It’s like blue, and purple. – [Eugene] And mint, and gray. – Wait so it takes three
of us to paint one wall, and Eugene is doing one by himself? – I got no problem with that. – I got no problem with that. – It’s how we live our life. – In the old dining room we’re gonna switch out the light
fixture and we’re gonna turn that more into a transitional space. We’re gonna create a DIY bar space. We are going to put
more desks in that space so that it can really feel like an office. – Let’s do it! – On one, two, three! Ariel’s husband! – Let’s go! – Try Guys Game Time! (upbeat music) – Okay so Ariel we are gonna
do the accent wall now. – Yes. – Ooh it’s so beautiful. What color have you chosen? – I’ve chosen turquoise. – Ooh. – Ooh it’s like aqua. – Yeah. – You are looking for something
that has a pop of color, it’s kinda fun, you guys are
gonna walk into your office and you’re gonna be like
I like working here. – Oh yeah! Oh it looks like cotton candy. The new color of The Try Guys! – You’re very good at that
look at you using your thang. – It’s not my first paint job. Wow your roller really is a
lot bigger than mine, huh? – Maybe I’m ready to
compensate for something. Ready? – And… – Woo! – Woo, Yeah! – This is like an aquarium in here. – It’s not quite any
one of our four colors. It’s a little bit of green,
a little bit of blue, a little bit of pink, and
just a hint of purple. – It’s neither of those
things, it’s actually halfway between Zach’s and Keith’s. – Okay, cool cool. Cool cool cool, but like a little splash of
pink, and a dash of purple. – Nope. – But like a little
simmering of pink on top, and some purple mist. – You’re really reachin’ for it right now. – Yeah it’s all four
of us, yeah I love it. Great. You’re so smart. Okay, so it’s gonna be our logo and then a little triceratops sculpture. – Yeah. – So we’re just gonna
hope that Zach and Keith don’t mess up the focal
point of the entire room? – Yeah, yeah, basically. – Hmm hmm. – What’s up nerds? – Hey! – So today you guys are gonna be on your very own DIY project. I know. We’re gonna make a DIY neon sign. – Yeah we’re doing glass blowing? – Yeah, actually I have it all. (blowing) (laughs) No, we’re using electroluminescent wire. This is what all the DIY
bloggers are talking about. – Oh yeah. – Holy shit it’s beeping and flashing! – Yo, we’re ready for a rave. – This is actually a pretty simple… I hesitated to say simple because you guys are gonna take hours. – It takes hours, or
we’re gonna take hours? – You are gonna take hours. – Love the vote of confidence. – This is the amount of space you have. It should be about three meters. And we need to draw out
what we want to make. But the one rule is you
cannot pick up your pen because you only have one wire. So it has to be a line drawing. – So it’s just gonna be a single trace. Like an out. Okay. We draw the shape, then
we make the shape in this, glue this to the EL
wire, boom, triceratops. Done. Easy. – Easy peasy. – Exactly. – Easy peasy lemon squeezy! – Give me a challenge, bro! – Okay so this project
is the one I’m actually the most excited about. – Yeah! – We’re doing a color block wall. I chose gray, dark blue,
teal, and millennial pink. – Millennial pink? – Millennial pink. You know what millennial pink is, right? – Believes in themselves, supported by his parents through college. – Yeah, 100%. – Millennial pink. – So what we have to do
is we have to sketch out the color block pattern
that we want to do. – [Eugene] Yes. – Now we could go stripes, but my thought, and let me know if you
agree, is triangles. – Yes! Triangles. – I think maybe slashing
through the doorway could be really fun. – Why don’t we slash through it twice? – Let’s do it! – Yeah. – I trust you, you’re
gonna nail it, alright – Cool. – Good luck. – Thanks Ariel. I have the most important wall. Because if I fuck this up
the room will look like shit. Okay. – I really, at this
point I have no advice. It’s looking really, really good. – How’s it look? Does it look okay? – Okay uh we have a lot of work to do, we’re gonna go with pretty good. – You think it’s a little
bit too far that way? – Nope. Honey, really. – Okay, okay. – Seriously. – If I get shocked and start
thriving on the ground, please turn off the cameras and revive me. Ayy! Edison bulb. Guys, we work in a startup now. It’s not actually on. That one’s not on. What did I do wrong? – I’m not good at drawing. – What does a triceratops look like? It’s got a butt. – We’re not startin’ off good. – Not the worst first draft. – Think we need a… (laughs) You know some
paintings in a museum look like a child did it, but actually
that’s what makes it art, because a child didn’t do it. – I drew Keith! – Bear in mind, all triceratops
are artist representations of what they think they
probably look like. Nobody has a photograph. – Well someone has a photograph. – No one has a photograph. – I mean, someone has a photograph. – Photography is like– – It’s not a digital photo – A little over a century old. – Right. – So, no. – I feel like you’re making
yourself look stupid right now. – Well at least Eugene’s
wall will look good. Right? – So I painted the wall in
different ways on my computer to see what color combination looks best. – Love it. You’re a genius. – Dark navy should be the focal point with this wall since the rest
of the room is so bright. Ooh. I love the dark blue. It’s like my soul. – Now they’re both on
and now this one goes off and that one stays on? What have I done? That’s for the living room. Let’s turn on the switch. Ready? Damn it. Could the black be orange? Reset the circuit breaker. Here we go. Let’s figure this out. What the heck am I doing wrong? I’m so confused. Nice! Feels good! Feels good, we’re doin’ it! It looks great honey. We’re gonna turn that, into that. I’ve never been focused on anything more in my life. – [Keith] You have a kid. (laughter) – So, we drew a bunch of
different versions of this single line cursive. This is the one we’ve settled on, however unfortunately it does not
translate to wire at all. – [Keith] It looks like a shadow puppet. – Yeah. Life uh, finds a way of
making things harder. – Paint it blue and call it a day. – [Zach] Right. – Okay so Ariel I’m gonna
do the rest of these letters and then we’re
basically done right? We’re ready for the final reveal? – Did you realize we don’t
have any furniture in here? Half has gone to the garden. It’s still covered in plastic. – Ariel that sounds like a lot of work. Looks like you’re gonna
need some montage magic. Montage magic. (fast upbeat music) Let’s go! (upbeat music) – [Distorted Voice] Montage magic. – [Ned] Oh my god, oh my
god, oh my god, oh my god. Hello! – [All] Hi! – [Ariel] Hi! Come on in! – [Ned] Okay. (excited murmuring) – [All] One, two, three. Move that bus! (exclaiming and yelling) – [Ned] Look at all this color. – [Zach] The work I did was really only 2% (laughs) Look at our new office, oh my god this is so exciting! – [Ned] And we have the
photos from our shoot. – [Keith] Oh I love this. – Now it feels like it’s
finally The Try Guys office. – [Ariel] You’ve got two
shooting spaces here, so you’ve got your couch shooting space with non-copyrighted
art, and you have your chair shooting space
with non-copyrighted art. – [Zach] Is it weird that the first thing I reacted to was these
baskets on the wall? – It’s our four colors
with the blue in the couch. – Keith is the couch. – I’m the couch! – Wow, my wife is awesome. – [Zach] Can we keep going? (excitedly talking at the same time) – Beautiful Keith! (screaming) – We did it! We did it! There’s pictures of us
everywhere, which means there’s pictures of me everywhere. It’s a great design choice,
I recommend it for your home. – It’s bright, it’s colorful,
it makes a statement, and it’s comfortable! – Can I stand against the walls? – Yes, go go go! It’s so good! – This is the first time
a wall has been based off of my choice in turtlenecks,
but I’m impressed. – [Ned] Man our office
was so shitty before. – [Zach] I was ready to quit before this, but you got me, I’m in. – Really truly, a transformed space. You did it in such a
short amount of time too. – What was the total cost? – Under $3,500. – Really? Wow.
– What? – I think it turned out great. – I only cared about functionality, I got so much more than that! It’s also really cool. – It’s gotta be said, the color? – When you walk into the space now, you feel like there’s
a business being run. – We’ve hit so many milestones, from starting a channel,
to starting a Patreon, and now I feel like we
have an actual office. It’s awesome. Thank you so much. – You’re welcome. You know, I want this
to have a happy ending, but I think that neon sign
is just a little dinky. – I give it six months
before we replace that. (laughs) (upbeat music) I’m ready for my torah portion. – Mozel tov! – Thank you. (drops hammer) – Mazel tov. Mazel tov. – [Keith] He better not be painting me. – Mazel tov.

100 Comments

Cleorese Manes

Jul 7, 2019, 11:59 pm Reply

Eugene's pictures on the fridge cause his a cold as bitch.

Julia Lykins

Jul 7, 2019, 6:22 pm Reply

I just want to appreciate that Zach was wearing a Jonas Brothers T-Shirt

Mack The Loser

Jul 7, 2019, 10:52 pm Reply

When I get my own house my family's going to come over and be confused as to why there are framed pictures of a random dude all over my house.
The random dude is going to be Keith.

Lyannie Bodilla

Jul 7, 2019, 3:44 pm Reply

Ariel is soooooo good as an Interior Designer. ??

forest r00ts

Jul 7, 2019, 7:58 am Reply

Ariel is so cool

pia kundra

Jul 7, 2019, 5:14 pm Reply

Are they part of buzz feed or try guys is different

Sour _Lemons

Jul 7, 2019, 6:23 pm Reply

Ariel reminds me of my aunt Megan and my other aunt (on my dads side) amie

Bianca Mc

Jul 7, 2019, 12:58 am Reply

Did anyone else notice the JONAS BROTHERS on the back of Zach’s t-shirt! I think I’m in love❤️

Anna Joseph

Jul 7, 2019, 7:31 pm Reply

Ned looks very handsome with a beard

Aalia

Jul 7, 2019, 11:55 pm Reply

Zach's Jonas Brothers t shirt is the highlight of the video!!!

Book Guru

Jul 7, 2019, 2:12 am Reply

I'm gonna be honest, I love watching Ned and Ariels interactions with each other. Also, I like how she trusts Eugene more than her huband.

Luna Lovegood

Jul 7, 2019, 3:44 am Reply

Try-angles hahahaha

Robin’s Realm

Jul 7, 2019, 9:39 pm Reply

MOVE THAT BUS… That got me… lmoooooooo

Mary June

Jul 7, 2019, 1:34 pm Reply

Nobody:

Eugene: mazel Tov

Izzy Rocca

Jul 7, 2019, 6:56 pm Reply

1:06 THATS ME !!!!!!!

The most eggselent Animals

Jul 7, 2019, 8:07 pm Reply

MMY WIFE is awesome

Pan!c on

Jul 7, 2019, 8:17 pm Reply

Ariel
Ned we have a lot of work to do
Keith and Zach whats up nerds
Eugene wow that looks really good

Sandia U

Jul 7, 2019, 8:20 pm Reply

Wow Ariel is so beautiful and an intellectual queen! I'd hire her if ever have a house!…. and money…

Pan!c on

Jul 7, 2019, 8:22 pm Reply

Keith I recomend you have photos of me around your own home

Joel Gacosta

Jul 7, 2019, 1:34 pm Reply

M A Z E L. T O V

HoneyBean

Jul 7, 2019, 12:14 am Reply

Eugene: I love the dark blue..
It's like my soul

9:22

Ronylea

Jul 7, 2019, 2:00 pm Reply

Has the neon sign been replaced yet? ?

Gacha Lily

Jul 7, 2019, 6:20 pm Reply

How Do I Get Pictures Of Beautiful Keith For My Home? Now I'm Jealous.

Georgia Lynn

Jul 7, 2019, 3:55 am Reply

why is no one talking about Zach’s shirt

Gabbs Robles

Jul 7, 2019, 5:35 pm Reply

So proud of you guys

Katie Day

Jul 7, 2019, 6:58 am Reply

"It looks like cotton candy!" -Ned, pouring the turquoise/agua paint into the paint pan…… What the hell kind of cotton candy is he eating??? Lol.

Hannah Evans

Jul 7, 2019, 12:16 am Reply

Mazel Tov

EvvsThe ObjectivelyStrange

Jul 7, 2019, 10:54 pm Reply

The montage looks like the intro for an early 2000s Disney XD/Disney Channel
Also the word Disney looks weird without the the Disney font

Tempest

Jul 7, 2019, 4:26 am Reply

She’s soo beautiful

Twinkle Singh

Jul 7, 2019, 5:01 am Reply

Keith and Zach is so cute?; Ned is like us ? and Eugene is perfection ?

DD Bears35

Jul 7, 2019, 8:15 am Reply

It looks lame… try guys is right…. not hard enough..ugh

warriorchick127

Jul 7, 2019, 10:48 am Reply

Big ups to Zach’s Felix the Cat shirt!!!!

KayleeJXu

Jul 7, 2019, 1:52 am Reply

11:20
Pillow
Frame

Butt

Robin Greenwald

Jul 7, 2019, 2:24 am Reply

I'm living for Zach's Jonas Brothers shirt

Kayla Thompson

Jul 7, 2019, 2:43 am Reply

Question: why didn't Keith and Zach get a picture of their tryceratops, blow it up, and use that to make the sign?

Jillian

Jul 7, 2019, 5:01 pm Reply

BUT CAN WE APPRECIATE ZACH'S SHIRT BCOS IT HAS JONAS BROTHERS IN IT

Jillian

Jul 7, 2019, 5:04 pm Reply

Ned: Ive never been focused on anything more in my life
Guys: You have a kid

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kisanii

Jul 7, 2019, 6:02 pm Reply

Zachs Jonas Brothers t-shirt XD

kimberly x

Jul 7, 2019, 8:10 pm Reply

brb making zach's laugh my ringtone

kimberly x

Jul 7, 2019, 8:12 pm Reply

ned and ariel are SO perfect for each other its crazy

kimberly x

Jul 7, 2019, 8:37 pm Reply

"I WAS READY TO QUIT BEFORE THIS" LMFAOOOOOO

Jemima1377

Jul 7, 2019, 8:11 pm Reply

Ariel is really the best of the try guys.

nikitia brooke

Jul 7, 2019, 8:40 pm Reply

I love Zack's Jonas brothers shirt ??

Carolina Beel

Jul 7, 2019, 11:39 am Reply

Hey Is there a f*****ing squirl

Dark Dork

Jul 7, 2019, 6:13 pm Reply

Peep Zach's Jonas Brothers shirt…

Hayden Daviau

Jul 7, 2019, 9:46 pm Reply

I would hire Eugene and Ariel to paint my home.

Mr. Banks

Jul 7, 2019, 10:46 pm Reply

hi

Lupus Fulgur

Jul 7, 2019, 3:09 am Reply

Eugene is the butch feminine guy

Anushka Chowdhury

Jul 7, 2019, 4:52 am Reply

Ariel: hI nERds

Unisquirrelwaffles

Jul 7, 2019, 6:21 am Reply

That montage magic tho

Mia Jamyson

Jul 7, 2019, 6:21 pm Reply

Mazel Tov

Jinnylee iCupcaker

Jul 7, 2019, 5:52 am Reply

The purple basket should’ve been in the middle because Eugene is always the center of attention

xoxo_npauj_ Her

Jul 7, 2019, 8:25 am Reply

You guys need to do more DIY!!!!

Melo Ortiz

Jul 7, 2019, 6:44 pm Reply

Dinosaurs and humans didn’t live in the same time period

Aimee Landry

Jul 7, 2019, 9:21 pm Reply

Am I the only person confused with the squirrels? ?

Raring Everything

Jul 7, 2019, 2:41 am Reply

Zach’s jonas brothers tshirts
Thats it

Gabrielle de la Torre

Jul 7, 2019, 4:31 am Reply

5:42 "What's up nerds!" -Ariel hahahah

Ale Flores

Jul 7, 2019, 11:56 am Reply

Wait, if Ariel and Ned are working then who’s watching Wes???

P Lestrange

Jul 7, 2019, 2:38 pm Reply

Can ariel fix my house pls

madison machen

Jul 7, 2019, 3:31 pm Reply

I already love Ariel and then I found out she was an interior designer and NOW I LOVE HER EVEN MORE!

Javi Bone

Jul 7, 2019, 6:17 pm Reply

How do ya'll make enough money to pay all your staff?

Javi Bone

Jul 7, 2019, 7:20 pm Reply

They kiss like old white people

Sabrina H

Jul 7, 2019, 11:14 pm Reply

Love this video! Ariel really is amazing, so glad she gets to do more thanks to the new Try DIY series they're doing! But man the comments make it seem Ned did barely anything, he's so underappreciated!! Sure Euegene got a wall to himself to paint but so did Ned essentially, he only got some help painting with Ariel, otherwise he did the lettering himself, and then did the re-lighting which clearly wasn't easy since he had to call a professional to get some feedback on getting them both to work. Keith and Zach, of course, did the least but to say Ariel trusted her own husband less than Eugene is silly, she trusted him enough to do one of the hardest tasks with electrical!

IRIS SANDOVAL

Jul 7, 2019, 5:21 pm Reply

Eugene: i like this dark blue it's like my soul
Me: SAME !!! Actually mine is black but same.

Shoelacy

Jul 7, 2019, 6:57 pm Reply

Can Ariel have her own channel about interior design because damn she's good at it and I could watch makeovers like this all day

Savannah Osborn

Jul 7, 2019, 2:22 am Reply

I really need ariel to do my room, she is the best human being ever. Ned is really lucky to have her.

Angelika Beatrycze

Jul 7, 2019, 6:00 pm Reply

Do I love Ariel? You bet your sweet ass I do

Courtney Mcleod

Jul 7, 2019, 2:44 pm Reply

I like the bare wall idea! Lol?

WolfsbaneFilms

Jul 7, 2019, 4:14 pm Reply

“Oooo, I love the dark blue. It’s like my soul”

Same, Eugene. Same.

Blah Smith

Jul 7, 2019, 1:50 pm Reply

Omg I love the lighting issues by Ned

Blair Elliott

Jul 7, 2019, 5:22 am Reply

Ned's hair looks darker against the blue accent wall.

Claire White

Jul 7, 2019, 6:56 am Reply

I’m living for these makeover videos! ?

Silver Pootato

Jul 7, 2019, 5:06 pm Reply

Iike the squirrel scenes

Gachawolfyz world 266

Jul 7, 2019, 8:42 pm Reply

Ariel needs her own tv show

Lis Klock

Aug 8, 2019, 8:05 pm Reply

How come there aren't any wite styripes where the tape was on eugene's wall?

Dorky Nugget

Aug 8, 2019, 11:44 am Reply

Where the hell can I get Eugenes turtle neck? I need that in my life-

Natalia Woskobunik

Aug 8, 2019, 7:56 am Reply

mazel tov

Kamilly Vitória

Aug 8, 2019, 5:57 pm Reply

"i love dark blue… it's like my soul."

coco cat

Aug 8, 2019, 10:38 pm Reply

Is this the prerequisite to try diy?

Brandi Gaulin

Aug 8, 2019, 2:16 pm Reply

I’m just gonna say it: Ariel is so pretty

trice rey

Aug 8, 2019, 11:28 am Reply

honestly what would they do without ariel ???

liasones27

Aug 8, 2019, 7:51 pm Reply

OMG I just realise that Zach has a Jonas brothers shirt xD

MatPat

Aug 8, 2019, 7:31 am Reply

I just got an add about furniture at
The start of the video.??

Midnight_ Lu666

Aug 8, 2019, 6:52 pm Reply

Keith is really excited to be the couch, he wants to be sat on ???

Dayaajit Lakhi

Aug 8, 2019, 11:00 pm Reply

what is it with the try guys and squirles and who is here in 2019

Xavier Candray

Aug 8, 2019, 12:19 am Reply

Mazel Tov

Reo Thomas

Aug 8, 2019, 1:32 pm Reply

For a moment I thought this was before Ned's marriage

The Red Dinosaur

Aug 8, 2019, 5:03 am Reply

I love how Eugene’s soul isnt black, its navy blue

Galaxy RoseLattae

Aug 8, 2019, 1:39 pm Reply

That damn squirrel is everywhere

Noemi Castaneda

Aug 8, 2019, 4:34 pm Reply

I LOVE the fact that Zach is wearing a Jonas Brothers shirt lol

ליבי פלג

Aug 8, 2019, 8:30 am Reply

מזל טוב

감하나.

Aug 8, 2019, 3:33 pm Reply

Why the hell are people saying ”that’s such a mood” for everything? It comes to the point where it doesn’t even make sense

d blurry

Aug 8, 2019, 12:10 am Reply

That damn squirrel is trying run this fade

TheRealRailFan

Aug 8, 2019, 4:47 am Reply

Nobody:

Keith: IM THE COOOOOOOOOUUUUCH!

Meh Cookies

Aug 8, 2019, 1:28 pm Reply

Is no one gonna talk about how happy Keith was when they said that he's the couch

Alyssa Meulbroek

Aug 8, 2019, 5:50 pm Reply

Zach is wearing a Jonas Brothers shirt which is awesome

Sargent Puppo

Aug 8, 2019, 7:27 pm Reply

Ned said my wife less in this video than any other video…. is it just me?

Jamse Mcferrin

Aug 8, 2019, 10:53 am Reply

Zack no one has a picture of a dinosaur PEOPLE AND DINOSAUR DID NOT COEXIST! I still love you though.

Mėł

Aug 8, 2019, 12:25 pm Reply

So we gonna pretend that there aren’t random clips of squirrels throughout the video for no reason?

tthtonekid

Aug 8, 2019, 7:03 pm Reply

That sign is so horrible.

Leave a Reply