| by Kenneth Chase | No comments

The Apartment Tour | clothesencounters


(knocks) – One second! Oh my god, hi! I haven’t seen you in so long. You’re actually really
early, but it’s okay. I still gotta get ready,
sort out the apartment, but come on in. Make yourself at home,
take off your shoes. I know, I have too many. This is Ben. – Hi, nice to finally meet you. How are you? Can I get you a drink? Coffee, a snack? – Or how about these? There’s only one way to eat these. Chopsticks! You want some more? Come on, just another one. Come on, it’s good, they’re good for you. Eat it. Here, let me show you
the rest of the place. This is the bedroom. I still have to make it though. Do you wanna grab that side
and then I’ll do this one? Wait. Do you have Cheeto fingers? Okay, you just hang out there. I’ll finish the rest. (laughs) You are not helping at all. (squeals) This is way
better than making the bed. There, perfect. I can’t believe Ben and I are
moving in a week and a half. I’m gonna miss waking up
to this view every morning. I love living in downtown LA. So this is where I get
ready every morning. Got the natural light. Put my makeup in this nice vanity and this is my attempt for makeup storage. Wanna help me pick out an eyeshadow? Oh, good choice, Elixir. I think I’m just gonna
go for something casual. It’s not like a crazy
party, so something subtle. So I’m gonna show you my office and also where I keep the
majority of my clothes. I still have no idea what to wear tonight. But I guess I could show you the options. Have a seat. I just feel like I have nothing to wear! Yeah, this is the room
where I do some filming. This is like the infamous
corner of the room where I do most of my intros. And then this is the
other side of the closet that is not perfect, but it works. (laughs) Alright, what do you think? Is it too much? Should I wear the hat? How about like this? No, hat’s weird, okay. I got this camera. Maybe we’ll just take a bunch of photos of all the outfits and then choose? Nice. (calm music) This one’s a little bit
more quirky, playful. Like this is my house, I
can wear whatever I want! This is the one, I love it. Please tell me you like it. Okay. (sighs) Thank god. Okay, we’ll do like a thinking one. Okay, let’s do a jumping one. Ready? One, two, three. They say a picture is worth 1,000 words. Today we wrote a novel. Oh crap, I forgot I have
to film something actually. Do you mind grabbing my
camera in the hallway, please? Oh, I always forget to do this. Oh, it’s the camera on the left! Did you find it? Oh, nice! Yep, that’s the one. Thank you. Yeah, do you mind just
waiting in the lounge while I do this? It’ll only take like five minutes or so. Hey everyone, it’s your girl Jenn. Welcome back to my channel. Today’s video is gonna be
about wardrobe essentials. These are my favorite
things to have in my closet. I kind of rummaged through my wardrobe and picked out ones that
were just calling out. So the first item I have
is a white (mumbles). Any occasion really. You can wear it layered, open, tucked in, pretty much whatever. Alright guys, thanks so much for watching. If you’d like to support this video… Oh my god, I haven’t played
that game in so long. Like a board and all
these little knick knacks. Do you wanna play first
while I set this up? Person? Cookie? An alien? You gotta give me something more here. An alien, a root? A disease? A… Smallpox? Chicken pox? Chicken pox? I got it? Oh, nice! With time to spare. How about we play another game? Pre-game. Alrighty, here’s your beer. (cheering) Hi! – Hey, what’s up? I’m Stephanie. – Hey, what’s up? Segundo, nice to meet you. (laughs) – There you go. – No, yeah, that was amazing, exactly what we were talking about. – And there you go. Guys, can I have your attention please? I’d like to do a toast to
thank you all for coming. Old friends, new friends. Let’s have a bloody great night. (cheers) (upbeat music) You drink beer, right? So you must have played beer pong. Come on, come on. Keep it mighty. You got this! (laughs) – It’s okay. You’ll do better in flip cup. – Yeah, you’re going down, bro. I don’t even know you. You’re going down. – [Jenn] Chug, chug,
chug, chug, chug, chug! Oh my god! Come on, come on, come on. – [Ben] Come on, come on,
here we go, here we go. (cheers) – Yes! – Hey, are you okay? Here, have some water. You should definitely hydrate. Yes, all of it. (cheering) Yeah, that’s good. I’ll grab some more. Whoa, you’re still here? Oh my god, you okay? Last night got pretty crazy. (laughs) But yeah, you look really tired. Let’s get you home. Bye! Thanks for coming over. Get home safe. (calm music)

Leave a Reply