| by Kenneth Chase | 100 comments

Going broke in Harajuku & Shimokitazawa ? | Come Shop With Me Tokyo


100 Comments

Blanca Pariona

Feb 2, 2019, 4:54 am Reply

Lo Que veo te faltaba tu fotógrafa osea yoooo hahahaha ???

Blanca Pariona

Feb 2, 2019, 4:57 am Reply

Te quedan todo muy bien tienes un físico envidiable que otras no tienen hahahaha ????❤❤❤

alejandra

Feb 2, 2019, 6:08 am Reply

the song at 1:38 i couldn’t remember who it was i was going crazy like i know that song!! it’s exo!! lucky one

Kari senpaii

Feb 2, 2019, 8:39 pm Reply

Omg shimokitazawa is my liiiife & your video is amazing!!!

Ellin Vi

Feb 2, 2019, 9:54 pm Reply

Have fun there darling!

Annivette CR

Feb 2, 2019, 6:00 am Reply

That last song is a jam!!! Loved this video!!! ?

ANNA

Feb 2, 2019, 6:34 pm Reply

I love your videos so much! Can you please tell me which filter you used for those pictures? Or if you took it with a vintage camera, which camera is it? thanks❤️

Ixchel

Feb 2, 2019, 12:44 am Reply

Why are you so aesthetic? ❤ Really, you deserve more subscribers. I want to dress like you, but I live in latin american country, and people laugh of you when you try to wear a hat…

Victoria Rivas

Feb 2, 2019, 1:18 am Reply

this video is GORGEOUS! so beautiful ??? love love love the editing

Claudia Pariachi

Feb 2, 2019, 7:02 am Reply

Llamitas de perú ??✨

Trendy Lesbian

Feb 2, 2019, 7:44 am Reply

Loved the editing so much!

えりんぎだよ

Feb 2, 2019, 8:37 am Reply

welcome to JAPAN!!??
Please come again?

lilisnoopy18

Feb 2, 2019, 11:12 am Reply

OMG thank you for sharing the music you used, I am now OBSESSED with NightTempo !!!!

Yan Moh

Feb 2, 2019, 12:31 pm Reply

Omg ur mind… i love this video a lot

That Brunette

Feb 2, 2019, 7:10 pm Reply

I said, "Wait! Go back…I want that!" Many times during your video.

Hey There

Feb 2, 2019, 4:10 am Reply

Omg TV GIRL in ya intro ???

Angie Tatiana

Feb 2, 2019, 5:57 am Reply

Terapia de compras, never feel wrong✌??? menos en Japón ? I loved goes meet ???? algún día.

Me encanto your edition, incorporando images y también amé tener subs en español ???thx??. Saludos desde Colombia ??❤️

ahri

Feb 2, 2019, 5:57 pm Reply

I swear, shopping in Tokyo is so much fun T^T Back home I barely leave the house lol

kim taehyung

Feb 2, 2019, 2:10 pm Reply

we're planning to visit japan this summer! is it affordable to go shopping in harajuku or are there more cheaper places?

xTenshiAi

Feb 2, 2019, 5:52 pm Reply

your editing is amazing

Tomo Soye

Feb 2, 2019, 10:18 pm Reply

FREE!!!!

Itsautumnslife

Feb 2, 2019, 2:29 pm Reply

GU is liiiiife! I miss it so much!

mmmdanni

Feb 2, 2019, 4:16 pm Reply

I leave for Tokyo next month! This video made me so excited!!!

thelittlemissIZZY

Feb 2, 2019, 1:29 am Reply

I LOVE THE EDITING <3

Otaku Press

Feb 2, 2019, 11:29 am Reply

Está súper! Saludos desde Lima

Mar

Feb 2, 2019, 1:46 am Reply

THE EDITING WAS SOOOO GOOD!!! I loved it! I’m so exited for Japan ? I’ll be going next month ?

Datu Hangga Dewani

Feb 2, 2019, 2:17 am Reply

I really adore your style!! Your thrifting videos always arouse my craving for shopping ??

Biankicks

Feb 2, 2019, 5:54 am Reply

Never gonna get tired of saying how much in awe I am of your fashion! It's so out there. I have no idea how to put together outfits like yours.

ALSO CAN WE GET AN EVERYDAY MAKEUP ROUTINE???? CAUSE I WANNA LEARN HOW YOU DO YOUR WING AND WHAT PRODUCTS YOU USE!

Dani Aranguiz

Feb 2, 2019, 9:40 am Reply

Me encaaaaaaaaaantan tus outfit, cómo combinas cada pieza que yo en la vida se me ocurriría hahaha. Btw, también me encanta la edición de tus videos ? y por último, amor eterno a Tokyo, i had to tell.

Itsheidii

Feb 2, 2019, 12:01 am Reply

I went to Japan during my Thanksgiving break !! God, I miss it so much 🙁

ImYours1999

Feb 2, 2019, 12:52 am Reply

loved the video!! also your lipstick!!! where is it from? big love <3 <3

Rosana Angela Costa

Feb 2, 2019, 1:50 am Reply

Harajuku e um bairro extraordinário e muito divertido para fazer compras

Faza

Feb 2, 2019, 11:08 am Reply

love this!! especially the 80s/low quality video vibe!! do u use filters for that?

Domdo

Feb 2, 2019, 6:19 pm Reply

I really like your editing and the oldschool vibes your videos give! even though i wish you would talk about where to find cheap clothes in tokyo etc 🙂

Jade M.

Feb 2, 2019, 8:08 pm Reply

It's my dream to live in Japan! Ah I become so excited and breathless when I see new videos on YouTube about the place. ♡ Thank you so much for sharing your experience!

Thea

Feb 2, 2019, 8:20 pm Reply

Can someone take me to Tokyo pls

Paola Barros Claro

Feb 2, 2019, 4:22 pm Reply

I love your videos!! Isn't this EXO'S gravity at 1:38???? ??

Eri Aikawa

Feb 2, 2019, 2:36 pm Reply

Literally going to shimo tom✨

erika alessandra

Feb 2, 2019, 7:02 am Reply

I absolutely love the way you edit, your personality and just your content quality overall ✨ just subscribed ?

Amy Kaiou

Feb 2, 2019, 6:10 pm Reply

Harajuku again??? Be more creative, please! I'm sick about seeing videos of Harajuku and they are all THE SAME! I don't seen any fun there anymore!

Flaminggirlgamer _247

Feb 2, 2019, 5:48 am Reply

So many clothes!!! I’m in love!??? it’s sooo beautiful! I’m definitely going in the future

dangdang yasss

Mar 3, 2019, 3:05 pm Reply

I know many ppl have said the same thing am about to say buuuuuuuuut……THAT EDITING THOUGH!!!!!!?????. Would love to learn how to edit like this or which programs you use for editing pretty please???. Make a video please ??

Mizu Shin

Mar 3, 2019, 4:12 pm Reply

yeah, i'm always broke whenever i go to shimokitazawa and harajuku

Bubbly Soda

Mar 3, 2019, 12:16 am Reply

IM SO MAD THAT JAPAN HAS NICER CLOTHES THAN AUSTRALIA UGHH

Let’s summon demons

Mar 3, 2019, 9:37 am Reply

I’m traveling to Japan next month but am on low budget, I thought I will just forbid myself to buy clothes but now I know I can’t say no:(

kobi

Mar 3, 2019, 11:32 am Reply

Oommggg I really enjoyed this video cuz of your editing✨? what program so you use??

•チャンズ

Mar 3, 2019, 10:23 pm Reply

• Our break here in japan is at 27, we only have 1 week to go to the rink and thrift :^(

Jessica Thibault

Mar 3, 2019, 4:40 am Reply

I can’t wait i’m leaving for tokyo april 1. I hope i could find plus size clothes 🙁
Your video makes me dreammmmm ❤️?

cheeseburger jr

Mar 3, 2019, 11:59 pm Reply

Hello there! Just found ur channel and I have to say I've fallen completely for ur editing and filming style!! This might sound weird but ur Japan vlogs really make my day since I've been dreaming bout goin to Japan all my life haha
I'm still learning eng so if there's any grammar mistake pls forgive me,I luv u and ur videos,keep going :D!!

AmbyMT

Mar 3, 2019, 5:56 pm Reply

i miss Kinji ?

Danielle Anderson

Mar 3, 2019, 1:41 am Reply

I like your editing style!

petch from texas

Mar 3, 2019, 4:41 pm Reply

I’m going to Tokyo today and I’m really excited to check these stores out!!!!

park jihoon shi

Mar 3, 2019, 4:30 pm Reply

What app do you use to edit??

Hannah Vogel

Mar 3, 2019, 4:00 pm Reply

i love the retro editing sksk

Marianna Vlogs

Mar 3, 2019, 10:16 am Reply

Ngl I go to that Happy Hearts store just to see Rin Matsuoka ?

mia q

Mar 3, 2019, 1:45 pm Reply

Is it easy to get lost there? I really wanna go in the near future but am scared I might not know anything??

Sierra V

Mar 3, 2019, 10:18 am Reply

I want to go to Japan on my honeymoon this year,
I’ve been squealing while watching this video the whole time because I love and want to go to the stores so much

Ashley Tan

Mar 3, 2019, 11:59 am Reply

I felt so sad when you panned past todoroki senpai :’’(

olivesfoster

Mar 3, 2019, 12:58 am Reply

Anyone else hear Exo as she walked into the first store in Harajuku??

Nico

Mar 3, 2019, 2:38 am Reply

Las llamitas de Perú uwu

E

Mar 3, 2019, 11:45 am Reply

1:37 did I just hear Chen ? Gravity – EXO

it’s not ogre

Mar 3, 2019, 12:19 pm Reply

Damn, that editing tho

Sweet vanilla

Apr 4, 2019, 9:25 am Reply

her editing skills got me subscribe faster than any cheetah u have ever seen

thou i haven't seen cheetahs lmao

Lillie Miller

Apr 4, 2019, 1:11 am Reply

I already love shopping but in Japan I would go so broke

Kelli Daigneault

Apr 4, 2019, 6:33 pm Reply

This is a random question, but what is your ethnicity, cause you look vaguely Native American.

Painting in Nihongo

Apr 4, 2019, 6:47 am Reply

I really love the way you edit your videos!! They inspire me so much! Mind if i ask how do you get that retro vibe in your shots???

its sar

Apr 4, 2019, 3:17 pm Reply

This made my love for Tokyo grow so much bigger

S B

Apr 4, 2019, 3:55 am Reply

I love the video! (also the Free! part was too relatable).

Cecilia Rachel

Apr 4, 2019, 8:25 am Reply

what lipstick that u used on this video ? so prettyyyyyy xD

Cindy V Official

May 5, 2019, 3:33 am Reply

I love Tokyo <3 I made a vlog of my time in Tokyo too! Check it out, I'll really appreciate it! 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=fmODqw2pfvw

Ximena Cerezo

May 5, 2019, 10:09 pm Reply

I'm going later in the year and wanted to do some shopping and this is exactly what I'm looking for, thank you so much! And T H A N K Y O U for writing in the description which stores you went to!

SherlockIsAHoe

May 5, 2019, 5:54 pm Reply

1:37 exo

ᄋᄌᄋcall me baby girl

May 5, 2019, 12:04 pm Reply

Omg I heard exo

Kawaii Helen

May 5, 2019, 3:53 pm Reply

i wish i could go to japan ya girl is a weeabo0

Lia’s Life Diary

May 5, 2019, 1:13 pm Reply

After Highschool I’m moving to Japan

Cy R

May 5, 2019, 11:22 am Reply

Holds up a pair of tiger-stripe pants:
They're Grrreat

Am I the only cereal killer in the comment section?

Louise De Lavallière

Jun 6, 2019, 12:18 am Reply

Going to tokyo next month ! I cant wait to do some shopping too $$$$$$$$

Jen Hyu

Jun 6, 2019, 2:14 pm Reply

Does anyone know which anime the cutouts she was posing with is????? at 2:22

the #1 johnny test fangirl

Jun 6, 2019, 12:03 am Reply

i didnt click on this expecting you to be a photographer but that just made this video so,,, so much better. this vid is my aesthetic

d a w n p l a y z

Jun 6, 2019, 8:52 am Reply

When i was 7 i watched anime for the first time, i got so obsessed with japanese culture i wanted to go so much, i'm 11 and i still want to go, i probably watched every japan shopping video on youtube atleast 5 times, i just wanna buy everythinggg

d a w n p l a y z

Jun 6, 2019, 9:01 am Reply

they had a windbreaker for 9,90 omgh

Tiffany x

Jun 6, 2019, 12:07 pm Reply

Going in 4 days and was so worried they’d only have tiny asian clothing. So glad they have variety thanks!

tae tae

Jul 7, 2019, 7:20 am Reply

Can we buy large and extra large sizes too in tokyo?

my name is Ruby jane

Jul 7, 2019, 7:14 pm Reply

Which editing apps do u use to make everything look vintage? ??

Zoe Pan

Jul 7, 2019, 2:08 am Reply

I lived in Tokyo for a year like three years ago and watching this video makes me go baaack, I love how you capture all those simple spaces and places that make you feel like you´re in Harajuku, thank you so muchh for thiiis

Cecília J

Jul 7, 2019, 4:12 am Reply

This video is SO WELL edited! Congrats

Taylor Langmead

Jul 7, 2019, 5:44 am Reply

Just saw a poster of tomohisa yamashita and immediately brought flashbacks of my jpop phase in 2012

Sakura Mobile Partnerships

Jul 7, 2019, 2:01 am Reply

Coming to Japan? We offer custom SIM card and WIFI packages for people both visiting and living in Japan. Thanks!

Discount: INSTA2019SAKURA
http://sakuramobile.jp

rhea bersano

Jul 7, 2019, 11:31 am Reply

ur legit living my dream life rn ughhhh??

rhea bersano

Jul 7, 2019, 11:31 am Reply

ur legit living my dream life rn ughhhh??

Gabriella W

Jul 7, 2019, 4:09 am Reply

I love everything about this vlog!

The Gaming Rainbow

Jul 7, 2019, 12:07 am Reply

Why does she look like someone who could wear a trash bag and STILL look good?? Are you human? Or some amazing looking alien or something? I wan an explanation.

Airi Potato

Aug 8, 2019, 3:53 pm Reply

Living in Japan, Harajuku is like the most basic place to go lmao

BAY F

Aug 8, 2019, 4:18 pm Reply

gracias por los subtitulos 😀

SKYLIGHT _ OFFICIALS

Aug 8, 2019, 8:13 pm Reply

This will be helpful since I'm going to Tokyo tomorrow then South Korea! Thank you! ^^

nilah kinney

Aug 8, 2019, 11:20 pm Reply

does anyone have any tips for saving up without a job?

Ren Potter

Aug 8, 2019, 12:48 am Reply

i really miss being able to shop in places like this 🙁 im back home in nz and the shopping is genuinely awful i cant find a fanny pack/bum bag to save my life

xofficialholliemay musicx

Sep 9, 2019, 9:17 am Reply

Love your film styling ✨

Loki is a complicated cat

Sep 9, 2019, 11:10 pm Reply

wish i can back to japan, when we went to japan i wanted to shop SO BADLY, but i was too scared to speak bc i cant speak japanese, and ill just embarrass myself, I didn’t get a single piece of clothing from japan ;-;, i got stationery tho, lol.

Anon Nymouz

Oct 10, 2019, 2:14 pm Reply

Everytin is just ugly.

Leave a Reply